Saturday 9 September 2017

Forex Trading Kunskap Action


FINANSIELL FRIHET UNDER FOREX. Med Greg Secker och Chris Weaver. Den heliga graalen för handel med penningmarknaderna, Finansiell frihet genom Forex från världens nr 1 Trader och coach, Greg Secker Denna banbrytande bok är avsedd för människor som vill ha riktiga, Konkreta livsföränderliga handelsstrategier Den här boken är den första i sitt slag som tar faktiska, beprövade handelsstrategier som du kan implementera omedelbart för att börja producera en solid inkomst. OBSERVERA ATT KOM ATT EN SEMINAR. Visa vår Learn Forex Trading Webinar från komforten Av ditt eget hem. Vårt webinarium kommer att berätta vad valutahandelshandel handlar om, hur professionella handlare vinst från handel, hur man håller risken låg, vikten av risk vs belöning och mycket mer. Om du vill bli underrättad när Nästa webbinar är planerad Vänligen fyll i formuläret nedan med ditt namn och e-postadress. Forex Trader s Guide till prisåtgärder. Under de senaste månaderna har vi publicerat flera artiklar om ämnet Price Actio N, vilket är studien av en av de renaste indikatorerna som är tillgängliga för handlare Price. With kunskap om prisåtgärder kan handlare utföra ett brett utbud av tekniska analysfunktioner utan att det behövs några indikatorer. Kanske viktigare kan prisåtgärder hjälpa handelsmän med Riskhantering om den här ledningen skapar goda riskbelöningsförhållanden för potentiella uppställningar eller effektivt hanterar positioner efter att handeln öppnats. Den här artikeln är en avgörande faktor för alla prisehandlingsstudier som vi har publicerat så långt lärarhandlare analyserar Och grad trender, gå in på olika sätt med olika inställningar och hantera risker när du tittar på stöd och eller motstånd. Innan vi går in på de enskilda delarna av prisåtgärden finns det några viktiga punkter att fastställa. Det första analysområdet Att handlare ofta vill fokusera på att diagnostisera trenden eller bristen på det, för att se varifrån några uppfattningsbara företeelser kan existera eller hur känslan spelar ut vid ti Mig. In pris Åtgärd Inledning vi tittade på hur handlare kan märka högre höjder och högre lows i valutapar för att beteckna up-trends eller lower-lows och lower-highs för att kvalificera nedtrenderna. Nedanstående diagram illustrerar mer detaljerat . Utvecklad av J Stanley. Efter trenden har analyserats och Price Action-handlaren har en idé för känslor på diagrammet och trenden i valutaparet är det dags att leta efter affärer. Det finns en hel del olika sätt att göra Så, och vi har publicerat en hel del resurser på ämnet. I pris åtgärdsstiftstavar undersökte vi en av de mest populära stearinljusuppsättningarna som finns tillgängliga, vilka handelsmän som vanligtvis kommer att ringa en stavstav. Stiftstången är markerad av den långsträckta suggen som sticker ut Från prisåtgärder Bilden nedan kommer att visa en stiftstång i större detalj. Utarbetad av J Stanley. Vi tog detta ett steg längre i hur man handlar falska stiftstänger när vi tittade på hur handlare kan handla ljus som visar långa veckor som inte är ganska Stick ut från prisåtgärder Detta är whe Trendanalys kan i stor utsträckning hjälpa till vid fastställandet av initiala riskstopp och - gränser Följande bild visar hur en näringsidkare kanske vill spela en Fake Pin Bar. Created av J Stanley. Periods of congestion or consolidation kan också användas av handlare som använder pris Handling I Trading Double-Spikes såg vi på den dubbla bottnen eller den dubbla toppbildningen som är populär över marknaderna. Vi tittade på två olika sätt att spela Double-Spikes, båda vi skisserade i följande 2 diagram. Vi tittade på Double - Spike breakout för fall där handlare förutser att det stöd eller motstånd som två gånger har bestridit priset kan bli brutet med styrka. Dubbel-Spike-brytningen är upptagen nedan. Framställd av J Stanley. Och för situationer där handlare förutser stöd eller motstånd Fortsätter att respekteras, kan Double-Spike Fade vara mer tillmötesgående. Utarbetad av J Stanley. När det gäller trängsel, var en annan väldigt populär inställning som vi diskuterade Trading Pric E Action Triangles. While det finns olika typer av trianglar, ser de flesta handlare att handla dessa perioder genom att förutse en breakout. Nedan är den nedåtgående triangeln, där priset har respekterat en horisontell stödnivå samtidigt som den erbjuder en nedåtriktad sluttande trendlinje. Den stigande triangeln som är markerad med en uppåtgående sluttande trendlinje I båda fallen verkar handlare ofta spela utbrott av det horisontella stödet eller motståndsnivån denna horisontella linje är stöd för nedåtgående trianglar och motstånd för stigande trianglar. Framställd av J Stanley . Om inget horisontellt stöd eller motstånd existerar kan handlare se på en symmetrisk triangel, vilket lägger till ett komplicationselement eftersom det inte finns några horisontella nivåer för att se utspelningar. Följande illustration visar en symmetrisk triangelförsättning tillsammans med hur en Näringsidkaren kan se till att handla den. Skapad av J Stanley. Och för perioder där marknaden sträcker sig artikeln hur man analyserar och Trade Ranges with Price Åtgärd gick över ämnet i detalj. Framställd av J Stanley. In Price Action Swings identifierade vi swing-highs och swing-lows som handelsmän kan använda för att identifiera bekväma områden med inställning stopp eller limits. Created av J Stanley. Och självklart i en up-trend. Skapat av J Stanley. Vi tog detta ett steg längre i artikeln. Hur identifierar vi positiva riskbelöningsförhållanden med prisåtgärd så att näringsidkare kan analysera relevanta gungor för att avgöra om potentialen Handel med tanke på dess ledningsparametrar skulle vara motiverat. Utarbetad av J Stanley. Och förstås, när vi är i handeln, hanterar vinster ett ämne som är viktigaste överväganden. Vi tittade på exakt det i Trading Trends by Trailing Stoppar med Price Swings Följande bild Kommer att illustrera detta koncept further. Created av J Stanley .--- Skriven av James B Stanley. Du kan följa James på Twitter JStanleyFX. För att gå med i James Stanleys distributionslista, vänligen klicka här. DailyFX ger forex nyheter och tekniska Analys av de trender som påverkar de globala valutamarknaderna. Kännedom om åtgärdsöversyn - Testimonials - Vad Graduates Say. Knowledge Action South Africa. Forex, handlas korrekt, är det snabbaste sättet att bli ekonomiskt oberoende och avsluta ditt dagjobb Greg Secker, värld Känd multi-miljonär valutahandel och rikedom tränare - grundat kunskap till handling år 2003 för att hjälpa dig att slutligen bryta sig fritt från tiden är pengar fälla. Sedan har Greg Secker och hans team av elit Forex Trader Trainers förändrat livet för tusentals människor från London till Sydney Ge dem kompetensen att vara ekonomiskt fri, ta kontroll över sina liv och aldrig behöva oroa sig för sin framtid, någonsin igen. Och nu är Gregs dynamiska Forex-strategier sparka upp en storm i Sydafrika. Här presenterar vi några äkta Testimonials from our graduates. My bästa handel hittills är jag inte säker på om det var nybörjare tur, men det handlade om 10. Mitt namn är Bhadra Ranchib, jag är en föreläsare på Cape Peninsula Univers Technology. Greg Secker höll ett seminarium i Kapstaden i juli och jag bestämde mig för att delta, eftersom jag alltid letar efter nya möjligheter. Bland strategierna Kunskap till handling undervisar är pivot och inkomstgeneratorer jag har varit konsekvent i att hålla fast vid dessa Passar in i min tidtabell, med tanke på att jag jobbar heltid, håller jag fast vid långsiktiga affärer. Det här tenderar jag att göra på morgonen innan jag går på jobbet. Den enda gången jag övervakar handel är på kvällen. Min bästa handel hittills , Jag är inte säker på om det var nybörjarens lycka, men det var ungefär 10. Självklart efter det gick det ner, i genomsnitt gör jag mellan 1 och 2. Vad jag har lärt mig på kursen är att vara konsekvent, säger jag alltid bara till människor Vara konsekvent, det kommer att byggas över tiden Det kan inte vara nästa månad, men konsistens bygger avkastning i framtiden. Bhadra Ranchib - december 2011 - Kunskap om åtgärder Granska videointervju. Det är forskningen, organisationsdjupet, Hur materialet presenteras som s accessib Le, och om du har problem finns det alltid någon som kan hjälpa dig. Fram till några år sedan var jag en advokat, jag var fulltid Fastighetsjurist Med det förändrade ekonomiska klimatet bestämde jag mig för att det var en bra tid att lämna och hitta Andra färdigheter att skära Jag har tittat på många olika möjligheter under de senaste fyra åren eller så och snubblat på handel ungefär två månader sedan. Jag handlar måndag till fredag, oftast tidigt på morgonen tycker jag att det fungerar väldigt bra här, för att Av tidsskillnaden mellan Storbritannien och Sydafrika hittade jag kunskap till handling genom min vän, som rekommenderade att jag går på kursen och ta reda på vad det handlar om, vilket jag gjorde. Vi utbildades av en underbar coach vid Kunskap till Åtgärd som d kommer ut från London, Tom Franklin Han var inspirerande, helt passionerad om vad han gjorde. Jag bestämde mig för att handeln var för spännande för att ignorera. Jag deltog i kursen i mitten av oktober, jag har sedan idag handlat i ungefär två månader Nu Det är fortfarande nytt och jag m Lära känna mjukvaran, men jag har fått mina fötter våta. Min bästa handel hittills har varit en inkomstgenerator som handlas länge på Swissie, som hände i förra veckan, jag tryckte ut skärmen och satt fast på väggen. Den bästa delen För mig, att lära känna kunskapen till handlingorganisationen har det varit stöd. Dessutom finns forskningen, organisationsdjupet, hur materialet presenteras som är tillgängligt. Och om du har problem finns det alltid någon som kan Hjälpa dig Förnuftet att det alltid finns någon du kan fråga om du känner dig isolerad eller fast, det är alltid ett svar. Jag hoppas kunna uppnå ekonomiskt oberoende Jag älskar att arbeta oberoende av någon annan På egen hand sätter jag in min egen ram för min Framgång och därigenom uppnå mitt eget ekonomiska oberoende. Jean Badenhurst - december 2011 - Kunskap till handling Granska videointervju. De är en mycket professionell organisation och eftersom de lyssnar på vår feedback tycker jag att de är mer allvarliga om Vad de gör och de tjänster de erbjuder. Detta är min fjärde kurs med kunskap till handling vad jag vill att alla ska veta om kunskap till handling är att de är extremt professionella alla som lär oss är mycket kortfattade och tydliga i att undervisa alla olika strategier Men också kunskapen mot handlingar uppmärksammar de kommentarer som mottagits av delegaterna, till exempel - jag fann att jag inte visste hur man använder ETX-rummet och nu har en ny del av kursen införts för att faktiskt lära människor mycket specifikt Hur man använder det Jag märkte också att snart efter att jag kommenterade att seminarierna blev för stora, visade Knowledge To Action uppmärksamhet och kondenserade klassstorlekarna vilket gör handelslärarna mer tillgängliga. De är en mycket professionell organisation och eftersom de lyssnar på vår feedback Jag tycker att de är mer seriösa om vad de gör och de tjänster som de erbjuder. Jag har faktiskt funnit Forex trading kurs väldigt användbar och materialet var väldigt bra Nted Presentatörerna själva är alltid öppna för frågor och har varit extremt tålmodiga. De säkerställde att vi hade en mycket god förståelse om vad som händer i den verkliga handelsvärlden. Genom att studera formelbaserade strategier fann jag faktiskt att jag har en god förståelse för Hur de arbetar och nu vet jag hur jag ska tillämpa det för att lyckas i mitt eget liv. Jag gick med i Kunskap till handling så att jag kunde förstå hur man handlar valutor som ett sätt att komplettera min befintliga inkomst. Hittills har min träning grundligt skett Klargjorde saker, det har blivit satt till oss helt enkelt och i bitformade bitar som enkelt absorberas och det blir mer spännande när det går. Jag skulle absolut rekommendera Forex trading kursen till vem som helst - det är en livsförändrande upplevelse jag Jag är så upphetsad att jag tog tillfället i akt för att utrusta mig med dessa extra livsredskap. Jag tycker att det är viktigt att vara drivrutinen för ditt eget liv och att ha full behörighet och jag tror att den här kursen är vägen till Efter att ha tagit Forex trading kursen med Knowledge to Action, som var väldigt stimulerande och väldigt uppmuntrande, insåg jag att handel är möjlig för den dagliga personen. Om presentatörerna kan göra det kan vi göra det. Känna till Action Ltd 1: a våningen, Konventionstorn, Cnr of Heerengracht och Coen Steytler Street, Kapstaden, 8001 Sydafrika.2017 Kunskap till handling Ltd. Disclaimer Våra seminarier är rent utbildade i naturen Vi råder inte på eller tipsar några affärer som visas i något seminarium. Alla affärer Demonstreras medan kunskapen till handling s kurser är endast för pedagogiska och illustrationsändamål. Dessa produkter är inte lämpliga för alla investerare. Se till att du förstår de risker som är inblandade. Den här mannen kan göra dig rik eller kunde han. Söndag 12 februari 2012 00 04 GMT. I ett litet konferensrum i ett Marriott-hotell, intill Canary Wharf i London s Docklands, sitter 11 ambitiösa valutahandlare uppslukna och lyssnar på en man som hävdar att ha hemligheten att erhålla Obegränsad rikedom. Jag lovar er, så länge du följer vad jag gör, du ska tjäna pengar. Det är väldigt svårt att inte tjäna pengar, säger presentatören Gurdas Singh från ett coachingfirma som heter Knowledge to Action. Lita på mig när du börjar handla , Dina familjemedlemmar kommer att ge dig pengar för att börja handla för dem. I slutet av dagen ger bankerna dig ingenting. Du får inte göra någonting för att det är ett slöseri med tid. Singhs stigning förbättras av det imponerande påståendet att prins William spelar för företagets polo-lag plus en glatt reklamfilm med en blomstrande voiceover som liknar Hollywood-filmtrailer. Filmens berättare introducerar ägaren till Knowledge to Action s, internationellt välrenommerade värdeskapningsekspert Greg Secker, innan han flyter en fantastisk möjlighet med Över 4tn handlas dagligen är den största möjligheten i mänsklighetens historia här för att ta det. Det är svårt att inte vara lite imponerad, och många av Marriott-deltagarna verkar intresserade av att betala alm Ost 2.500 för att skriva in på introduktionskursen Men utanför mötesrummet framträder en mer spännande historia. Kännskap till Action Holdings styrs av Secker, som företagets hemsida introducerar som en ivrig polospelare, far till Santiago, filantrop och grundare av Kunskap till Action Foundation som bor i London med sin underbara flickvän Katherine Scott. Företagets konton visar att dess högsta betalda direktör nästan Secker fick 2 2m 2009 då koncernen gjorde vinst på 738194 och 1 6m 2010 när Företaget gjorde en förlust på 1m eftersom tillväxten gjorde det möjligt att investera i ett nytt australiskt dotterbolag. Marknadsföringsmaterialet fortsätter i en välbekant själ. Med samma handelsstrategier som upptäcktes på hans resor runt internationella handelsgolv växte Gregs personliga konton I en sådan utsträckning att han bestämde sig för att lämna investeringsbankvärlden. Han var redan en rik man, Greg, som vice vice president för Mellon Financial Corporation vid th En ålder på 27 år för att skapa ett handelsgolv hemifrån. Den här bilden förbättras av webbplatsen s i pressavsnittet, där länkar till artiklar om Secker och hans företag innehåller en intervju där han berättar en finansiell hemsida om hans tidshanteringshandel Golv Det kombinerar för att skapa ett intryck som kan leda till att Secker var en näringsidkare på Mellon nu Bank of New York Mellon Var han. Efter upprepade obesvarade frågor som frågade vem Secker hade handlat för, gav Knowledge to Action ett uttalande. Det sa herr Secker S bakgrund anges tydligt på Knowledge to Action s hemsida. Det finns inget påstående om att Secker var en näringsidkare hos BNY Mellon och Secker gör inget sådant krav. Dock arbetade Secker för Mellon, så det är tänkbart att han lärde sig av handlare Och använde lektionerna för att lära andra. Kännskap till Action s webbplats skryter med många glödande testimonials, inklusive en från Leslie Leung eller Lang två stavningar ges på webbplatsen, började en före detta inredare jag lära mig Ing i valutahandel när jag arbetade säger hon När jag kände att jag var övertygad, bestämde jag mig för att avgå från arbete och handla heltid, jag skulle definitivt rekommendera den här kursen till människor. Det är en fantastisk läromiljö. Det finns mycket mer längs liknande linjer Och det verkar finnas situationer där handlare riskerar kunskap till aktionsfonderna. Sidan lägger till att Secker personligen äger ett av de mest framgångsrika privata handelsgolvene Live Trading Floor Ltd som sysselsätter heltidshandlare med samma strategier som Greg lärde sig på sina resor runt handeln Världens golv Men det föreslår en uppenbar fråga hur är verksamheten rankad som högst resultat. De senaste kontona på Company House Show Live Trading Floor är helägt av Secker s Knowledge to Action Holdings Dotterbolaget hade netto tillgångar på bara 91 132 på 31 December 2010 och förlust under året 97 132. Dessutom innehar holdingbolaget räkenskaper för året som slutade 31 december 20 10, som godkändes i september 2011, utgjorde staten Live Trading Floor Limited inte någon handelsaktivitet under året. Det klarar inte riktigt med Singhs pitch till potentiella kunder på seminariet. Om det är lätt att lära sig att handla För 7 99 från en bok som köpts hos WH Smith, tror du inte att alla skulle göra det, han frågade att du måste vara på ett proffhandelgolvet eller komma in på vår pro trading floor. Trots ett svar från kunskap till handling, det Det är fortfarande inte klart hur Live Trading Floor klassas som högsta resultat. Företaget sa att handelsprestandan är bosatt i handlarens skattefria personalkonton och påverkar resultatet av hedgefonderindex. Det ska inte visas på Live Trading Floor-kontona. Denna uppenbara reticens för att diskutera specifika uppgifter om Secker s handelsuppgifter berättar en klocka med några ex-anställda, som föreslår att hans sanna talang säljs. En berättade Observer Knowledge to Action är en försäljningsorganisation men tack Olyckligtvis är majoriteten av de som deltar i ett gratis seminarium försiktig med de upprepade löften om obegränsad förmögenhet för liten investering och nästan inget arbete, och är äntligen räddade av timeshare-stilen på slutet. Tyvärr, för varje seminarium, är cirka 10 personer inte störda. Med tanke på omfattningen av marknadsföringen och det stora antalet gratis seminarier som körs över Storbritannien, hamnar många människor från varierande demografi över 2000 för en kurs som kan Inte göra dem några pengar och kommer nästan definitivt inte att göra dem den typ av stor inkomst som säljs till dem på de fria seminarierna. Den besvikelsen har lett till många negativa recensioner av kurserna som publiceras online. Men andra ex-anställda insisterar på att det lärda innehållet är Bra, men de som presenterar tillfälligt enormt överdrivet med vilken delegater kommer att kunna göra stora vinster. De säger också att det avgörande coachingselementet ofta försummas för att försöka sälja ytterligare kurser, som Momentum Coaching på 2,220 eller Master Trader på 6,596.Kerry Twite, som betalade 2.396 40 för en kurs för handelshögskolan förra året, sa Kursen förklarade grunderna för handel och gav mig en komplett nybörjare ett par basi C handelsstrategier som jag kunde börja använda genast På forumet var min mening att källan till mycket av den negativa kritiken var mestadels missnöjda, få-rika snabbtart som hade deltagit i kursen och letade efter den heliga handelskalen Sanningen Är att det inte finns någon helig graal. Där du kan kritisera är att försäljningen är lite uppenbar och tunghändig ibland. Och du fick förnuftet att vissa av de påståenden som gjorts med avseende på kapitalutveckling, sportbilar och så vidare kan vara överdrivna. Kännedom Till Action gav en lång lista med kundbevis, vilket tyder på att det finns många som har hittat kurserna värdefulla och hävdar att de handlar lönsamt, medan det sägs att det varken lovar eller garanterar framgång. Företaget lade till omkring 100 000 individer Har deltagit i kurser som drivs av kunskap till handling runt om i världen. De allra flesta har haft kurser och funnit att de är mycket professionella, informativa och bra valuta för pengarna. Vi har haft ett litet antal deltagare som upptäckte att handel inte var för dem och därför Kritiserade därefter utbildningen. Detta är tyvärr oundvikligt när siffrorna är så stora. Vi har utvecklat ett starkt varumärke med tusentals nöjda kunder och kommer att vidta rättsliga åtgärder för att försvara vårt rykte kraftigt om så krävs. Greg Secker på Forex Trading Knowledge to Action Video. Secker slutar sitt jobb i staden för att skapa sitt eget handelsgolv Sedan dess har han delat hemligheterna av sin framgång runt om i världen genom sina träningsföretag. Kunskap om handling och lär sig att handla Greg beskriver hur han förvandlade sin engångshobby till en Multinationella affärer och förklarar varför det är så viktigt att aktivt hjälpa nya handlare att korsa bron från handelsteori till praktisk tillämpning. Postnavigering. Tidigare video. Mark Hussein på pensioner i Brasilien HSBC Seguros Video.

No comments:

Post a Comment